خانه / دپارتمان آموزشی / دپارتمان بازاریابی

دپارتمان بازاریابی

۵ تکنیک برای ساخت یک تبلیغ موفق

  یک تبلیغ موفق باعث ایجاد میل واشتیاق در بینندگان, شنوندگان و خوانندگان می شود. تبلیغات خوب باعث افزایش درآمد کسب وکارتان , خواهد شد. تکنیک های اساسی برای انتقال موثر پیام به مخاطبان شامل: تکرار: یک روش ساده اما موثر است که برای ایجاد آگاهی و ماندن در حافظه …

ادامه نوشته »

۴ استراتژی ضروری بازاریابی که هر استارتاپی باید آن را بداند

راه اندازی کسب وکار به نوبه خود کار سختی است, باید ایده جدیدی داشته باشید و کارمندانی که همراه شما باشند و مهمترین بخش آن هم بازاریابی است . شما اگر بهترین کالای دنیا را تولید کنید ولی کسی از آن مطلع نباشد موفق نخواهید شد. در اینجا ۴ روش …

ادامه نوشته »

تحقیقات بازار

تحقیقات بازار چیست؟ کسب وکار های موفق دانش زیادی از مشتریان و رقبای خود دارند. تحقیق بازار فرایند جمع آوری اطلاعات است که چگونه مشتریان به محصولات و خدمات ما واکنش نشان می دهند. چرا تحقیقات بازار انجام می شود؟ کسب اطلاعات لازم برای تصمیم گیری های آگاهانه در مورد …

ادامه نوشته »

چگونه یک بروشور تبلیغاتی خلاقانه طراحی کنیم؟

شما هر چقدر هم تلاش کنید فقط می توانید در یک مکان حاضر باشید, اما بروشور شرکت شما می تواند در بسیاری از نقاط باشد. یک بروشور موثر, واضح و مختصرآنچه را که شرکت شما انجام می دهد وآنچه را که ارائه می دهد به تصویر می کشد. یک بروشور …

ادامه نوشته »

فروش عالی

یک فروشنده خوب به جای نمی دانم. می گوید: متشکرم, پرسش خوبی است اجازه بدهید پاسخ آن را برای شما پیدا کنم. جنس فروخته شده پس گرفته نمی شود. می گوید: اگر مطابق میل شما نیست ببینم چطور می توانم رضایت شما را جلب کنم. خونسرد باشید. می گوید: من …

ادامه نوشته »

۷ P در بازاریابی

مک کارتی در سال ۱۹۶۰, چهار اصل آمیخته بازاریابی را به عنوان راهی برای توصیف مجموعه ای از عوامل مورد نیاز برای بازاریابی موفق یک محصول معرفی کرد. تفکر وی این بود که اگر بتوانید ترکیب درستی از این عناصر به وجود آورید بازاریابی شما پیشرفت خواهد کرد. بعد ها …

ادامه نوشته »

۱۰ استراتژی جذاب بازاریابی

۱- حرکت کنید و بیرون بروید: بازاریابی باید نشان دهد چرا یک کسب و کار متفاوت از دیگران است. این که آیا شما خدمات عالی به مشتری ارائه می کنید, محصولات غیر معمول و یا سیاست پرداخت متفاوت دارید. تفاوت بین کسب و کارشما و شرکتهای مشابه چیزی است که …

ادامه نوشته »

مراحل ساخت یک استراتژی فروش وبازاریابی عالی برای کسب وکارتان

برای ساخت یک استراتژی فروش و بازاریابی موثر ما باید یک استراتژی یکپارچه بسازیم, که منعکس کننده مراحل خرید مشتری از طریق پیگیری فروش  با در نظر گرفتن نرخ تبدیل وزمان انقباض در تصمیم گیری و منعکس کننده سهم فروش وبازاریابی در تولید درآمد و بدست آوردن مشتریان جدید باشد. …

ادامه نوشته »

روش های خلاقانه تبلیغات آفلاین( تبلیغات سنتی)                          

در حال حاضر به علت گسترش اینترنت فضای بازاریابی و تبلیغات را می توانیم به دو قسمت آنلاین و آفلاین تقسیم بندی کنیم, آنلاین استفاده از اینترنت و رسانه های اجتماعی برای بازاریابی است وآفلاین استفاده  از روش هایی که نیاز به اینترنت ندارند. با توجه به اینکه در کشور …

ادامه نوشته »

۲۱ایده عالی بازاریابی برای شروع یک کسب وکار

اصول اولیه ساخت ابزار بازاریابی باکیفیت شما باید یک تصویرازکاری که می خواهیدشروع کنید داشته باشید و فهرستی ازهرچیزی که می خواهید درهنگام مواجهه بایک مشتری جدیدارائه دهید آماده کنید, از جمله یک پکیج از بروشورو سی دی های معرفی کارتان, اگر فکر می کنید توانایی تامین هزینه این بسته …

ادامه نوشته »