فروش

فروش عالی

یک فروشنده خوب به جای نمی دانم. می گوید: متشکرم, پرسش خوبی است اجازه بدهید پاسخ آن را برای شما پیدا کنم. جنس فروخته شده پس گرفته نمی شود. می گوید: اگر مطابق میل شما نیست ببینم چطور می توانم رضایت شما را جلب کنم. خونسرد باشید. می گوید: من …

ادامه نوشته »

مراحل ساخت یک استراتژی فروش وبازاریابی عالی برای کسب وکارتان

برای ساخت یک استراتژی فروش و بازاریابی موثر ما باید یک استراتژی یکپارچه بسازیم, که منعکس کننده مراحل خرید مشتری از طریق پیگیری فروش  با در نظر گرفتن نرخ تبدیل وزمان انقباض در تصمیم گیری و منعکس کننده سهم فروش وبازاریابی در تولید درآمد و بدست آوردن مشتریان جدید باشد. …

ادامه نوشته »

شانزده راه فوق العاده برای یافتن مشتری برای کسب وکارتان

داشتن یک محصول یا خدمات عالی که مطمئن هستید بسیاری ازمردم به آن نیازدارند, به اندازه کافی خوب نیست تا باعث شود مشتریان ازشما خرید کنند. مشتریان, فروشگاه ، وب سایت و یا شبکه های اجتماعی شما را, فقط به این دلیل که یک کسب وکار جدید راشروع کرده اید …

ادامه نوشته »

محاسبه هزینه های مشتریان ناراضی

[membersonly] از این دستور العمل ها برای محاسبه هزینه های واقعی مشتریهای ازدست رفته استفاده کنید: درآمد از دست رفته سالانه: ۱- متوسط یا مقدار پولی که به طور نمونه توسط مشتری‎ها خرج شده تخمین بزنید: —-  تومان در هر مراجعه ۲-  مقدار تومان سالیانه را محاسبه کنید:— تومان ۳- …

ادامه نوشته »

ترفندهای فروش از دیدگاه دارن هاردی

ترفند های فروش ۱- مشتری خود را نکشید: به جای فروش محصول به دنبال کمک کردن و حل مشکلات مشتری باشید به جای نوشتن اسامی مشتریان بنویسید اسامی کسانی که بهشون کمک خواهم کرد ۲- با فکر مشتری خود به خواب بروید: مهمترین ویژگی پیامهای تاثیرگذار همدلی است باید خودتان …

ادامه نوشته »

نکات مهم درباره فروش

[membersonly] ۱۵ ویژگی افراد موفق در فروش ۱- وجدان : از نظر انجمن روان شناسان آمریکا داشتن وجدان در کار اولین دلیل موفقیت در فروش است ۲- احترام : احترام گذاشتن به وقت مشتری و خود مشتری ۳- ابتکار: باید ارتباط با مشتری برقرار کرد واین ارتباط را حفظ کرد …

ادامه نوشته »

۴ استراتژی بازاریابی که شما احتمالا استفاده نمی‏ کنید اما باید ….

استراتژی بازاریابی اگر عمر شما در دنیای کسب و کار بیشتر از ۵ دقیقه است می دانید که یک بحث بزرگ در مورد قدرت بازاریابی چاپی ( بیلبورد …) در مقابل بازاریابی دیجیتالی در جریان است. اما هنوز بسیاری از کسب و کارها از همان استراتژیهای دهه های گذشته استفاده …

ادامه نوشته »